Projekt i realizacja: PoNowemu
Ogłoszenie o zamówieniu
Zapytanie ofertowe
Wybór Generalnego Wykonawcy robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn.
„Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze, dwupoziomowym garażem podziemnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu wraz z rozbiórką budynku usługowego – Dom Handlowy „ŁUKASZ” na działkach nr ew. 56/7, 56/19, 56/28, 49 ark. 38 oraz działce nr ew. 88/20 ark. 32 przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego w Zamościu.”
Zamawiający:
Przedsiębiorstwo Handlu Wewnętrznego Sp. z o.o.
Inwestor Zastępczy:
ZDI Sp. z o.o.
Informacje podstawowe:
1. Do niniejszego Zapytania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).
2. Przedmiot zamówienia określają:
Dokumentacja projektowa: Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z lokalami usługowymi w parterze, dwupoziomowym garażem podziemnym, infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu wraz z rozbiórką budynku usługowego – Dom Handlowy „ŁUKASZ” na działkach nr ew. 56/7, 56/19, 56/28, 49 ark. 38 oraz działce nr ew. 88/20 ark. 32 przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego w Zamościu.
Informacje proceduralne:
Termin składania ofert: 2025-07-16 Miejsce składania ofert: Oferty należy przekazać drogą mailową na adres: k.malyska@zdi.pl
1. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie postępowania w sposób dwuetapowy:
W pierwszej kolejności Wykonawca zobowiązany jest przesłać Zamawiającemu „Oświadczenie o zachowaniu poufności”, po czym Zamawiający udostępni Wykonawcy dokumentacje techniczną.
Etap I postępowania – Wykonawcy mają możliwość złożenia zapytań i uwag do dokumentacji projektowej w terminie do dnia 07.07.2025 r. Zapytania i uwagi rozpatrywane będą w przypadku zaproszenia do kolejnego etapu.
Etap II postępowania – Przeprowadzenie przez Zamawiającego dialogu z wybranymi Oferentami przy uwzględnieniu następujących czynników składowych oferty:
a. Cena
b. Harmonogram realizacji inwestycji.
2. Oferent zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją techniczną.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dodatkowych informacji dotyczących ofert na każdym etapie postępowania oraz negocjowania ceny.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia każdej z ofert lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia pod warunkiem uzyskania finansowania niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku nieuzyskania środków, postępowanie może zostać unieważnione.
6. Z tytułu odrzucenia oferty lub unieważnienia przetargu, oferentowi nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia o zapłatę wynagrodzenia, zwrotu nakładów, odszkodowanie lub jakiekolwiek inne świadczenie związane z jego udziałem w postępowaniu.
Załączniki: